About my Blog

But I must explain to you how all this mistaken idea of denouncing pleasure and praising pain was born and I will give you a complete account of the system, and expound the actual teachings of the great explorer of the truth, the master-builder of human happiness. No one rejects, dislikes, or avoids pleasure itself, because it is pleasure, but because those who do not know how to pursue pleasure rationally encounter consequences that are extremely painful.

Tuesday, July 15, 2014

Bermulanya hari ini.

Bismillah.
Hari ini saya mula menjual kembali di eBay. Melihat barang-barang yang boleh di "let it go" di dalam bilik muzium saya dan hubby. Erm..ada satu 2 glass chess set yang saya beli sekitar tahun 2008. Tetapi hari ini saya memilih yang bersaiz 10"x10" untuk dijual. berkungjunglah ke eBay untuk dapatkannya. (Seller raihana.ali - new account. account lama yang sudah lupa id nya - jalan terus bak kata guru bisnes saya, puan ainon mohd.)

Harga Jualan seunit : RM 15.00/set + handling  charge : RM 10.00
Jumlah : RM25.00



Percaya atau tidak, sudah bertahun berada di rak-rak buku saya. Bila terpandang kepada chess set ini.  senyum mengenangkan "si dia" selalu menyuruh jual kan sahaja glass chess set itu, supaya ruangan piala vespanya boleh memenuhi ruang rak buku saya..tidakkkk...saya mahu rak buku saya adalah untuk buku-buku saya..tidaklah banyak bukunya tetapi ada juga koleksi buku. Ini sahaja harta yang saya ada, yang amat saya hargai. Buku-buku saya.

 Hari ini nuzul quran, 17 Ramadhan 1435H.

1 comments:

luddin said...

Wowww!!...semakin aktif!!..Huhu!

Post a Comment