About my Blog

But I must explain to you how all this mistaken idea of denouncing pleasure and praising pain was born and I will give you a complete account of the system, and expound the actual teachings of the great explorer of the truth, the master-builder of human happiness. No one rejects, dislikes, or avoids pleasure itself, because it is pleasure, but because those who do not know how to pursue pleasure rationally encounter consequences that are extremely painful.

Thursday, July 17, 2014

Milo? Maggi?

Pada zaman dahulu ketika zaman "mentelaah" , 12 tahun lepas, saya tidak ambil peduli sangat makan maggi sebab saya jenis berkira menjaga pemakanan sihat, bayangkan jika makan makanan yang bersalut lilin...kata orang maggi ada lilin ..yang menyaluti fizikal maggi sebab itu saya sangat - sangat kurang makan maggi. saya tidak tahu konspirasi disebalik makan maggi, beli maggi atau belikan maggi orang. Alhamdulillah, Allah beri saya rasa tak nak makan maggi sangat sepanjang masa ini...setelah ambil peduli pasa Palestine beberapa tahun ini, saya bersyukur Allah beri kesedaran ini.

Apakah mampu kita tak makan maggi? hahahha of course boleh tak makan maggi, carilah alternatif lain yang serupa maggi..banyakkk sangat tetapi rasa mungkin tak sama dengan maggi. It is about what we belief. Saya percaya bahawa saya akan ditanya, "APAKAH SAYA SOKONG BANGSA YAHUDI LAKNAKTULLAH SEMASA HIDUP DI DUNIA?". Saya berdoa agar Allah memberi rahmat atas usaha-usaha saya dan suami memboikot companies yang menyumbang kepada bangsa yang zalim itu. Walau pun McD beberapa meter sahaja dari office saya, saya keep on reminding my staff ,,don't - don't ever pergi habiskan duit makan kat sana walau satu sen pun.

Ini adalah rantaian ekonomi bangsa yahudi , bagaimana mereka menjana ekonomi untuk beli perluru tembak saudara seislam kita. Kalau rasa - rasa nak ada share sama beli peluru ke, roket ke, alat sensor komunikasi menjejaki orang palestine ke, beli M16 nak gertak anak-anak Palestine ke,, bolehlah membeli barangan mereka. Saya menyarankan " JANGAN BELI WALAU SATU SEN PUN".

http://www.inminds.co.uk/

"Ya Allah, tuhanku yang Maha Agung lagi Maha Perkasa, hancurkan musuh-musuh Islam. Amin ya rabbal alamin"

#MoodSemangat

credit to http://www.inminds.co.uk/

0 comments:

Post a Comment